Nazywam się Łukasz Knopek Konopka i jestem zawodowym lektorem. Swobodę i możliwość pracy głosem na różnych polach, uzyskałem dzięki szeregowi warsztatów, zajęć i kursów efektywnej komunikacji w oparciu o czytanie i wymowę.
Pierwsze doświadczenie w pracy lektora zawdzięczam radiu Polska Live, gdzie prowadziłem swoją audycję o kulturze Hip-Hopowej. Swoje umiejętności rozwijałem także pod okiem profesjonalistów w studiach Polskiego Radia, na antenie Kanału Trzeciego oraz w Czwórce i Radiu Kolor.
Od 2013 jestem głosem Eski Rock, a od 2017 głosem Eurosportu. Możesz mnie także usłyszeć na takich platformach i stacjach jak: Netflix, Discovery Channel, National Geographic, Disney, Fox, HBO, Amazon Prime, Polsat, Fokus Tv oraz wiele innych. Od 2022 roku mój głos został wybrany do nagrania komunikatów przystanków autobusowych dla Gminy Grodzisk Mazowiecki i okolic. Ponadto możesz mnie usłyszeć w programie Ninja Warrior Polska.
Swobodę i możliwość pracy głosem na różnych polach, uzyskałem dzięki szeregowi warsztatów, zajęć i kursów efektywnej komunikacji w oparciu o czytanie i wymowaę.
Celem mojej działalności w social mediach jest zaszczepienie w osobach, które mnie obserwują nawyku dobrego i starannego wypowiadania się. Uświadamianie, że to, w jaki sposób mówimy, ma bardzo duży wpływ na to, jak inni nas postrzegają.
Oprócz świadomej pracy głosem, pasjonują mnie motocykle. Na moim profilu można śledzić m.in. podróże po Alpach, które odbywam razem z moją żoną oraz relacje z licznych warsztatów doszkalających umiejętność jazdy szosowej i terenowej. W ten sposób inspiruję innych, aby sięgali po swoje i spełniali swoje marzenia.
Mając do dyspozycji przygotowanie sceniczne (będąc wcześniej zawodowym tancerzem przez 10 lat), profesjonalnego operatora filmowego Czarka, jego sprzęt, studio oraz mój głos, który jest moim narzędziem pracy, wpadłem na pomysł tworzenia spersonalizowanych reklam.
Zależy mi na jakości oraz oryginalnym podejściu do każdego projektu. Kolejna kwestia to utożsamianie się z daną marką. Nie robię reklam produktu, który nie współgra z moim podejściem do życia. Traktuję to jako kolejną kreatywną formę rozwoju. Celem jest zaprezentowanie marki w moim stylu, po to, aby liczna społeczność obserwujących mnie sposób jej zaufała i chciała poznać bliżej.