Definicje
1.1. Administrator – Knopek sp. z o.o. z siedzibą w Józefowie, ul. Jastrzębia 10, 05-420
Józefów, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego
prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy
KRS, pod nr KRS: 0001007569, NIP: 5322102306, REGON: 523906431, wysokość
kapitału zakładowego: 5.000 zł, e-mail: biuro@knopekpelnageba.pl
1.2. Dane osobowe – wszystkie informacje o osobie fizycznej zidentyfikowanej lub
możliwej do zidentyfikowania poprzez jeden bądź kilka szczególnych czynników
określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną,
kulturową lub społeczną tożsamość, w tym IP urządzenia, dane o lokalizacji,
identyfikator internetowy oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików
cookieS oraz innej podobnej technologii.
1.3. Polityka – niniejsza Polityka prywatności i plików cookies.
1.4. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE.
1.5. Platforma – serwis internetowy prowadzony przez Administratora pod adresem
1.6. Użytkownik – każda osoba fizyczna odwiedzająca Platformę.
2. Przetwarzanie danych w związku z korzystaniem z Platformy
W związku z korzystaniem przez Użytkownika z Platformy, Administrator zbiera dane w zakresie
niezbędnym do świadczenia poszczególnych oferowanych usług, a także informacje o aktywności
Użytkownika na Platformie. Poniżej zostały opisane szczegółowe zasady oraz cele przetwarzania
danych osobowych gromadzonych podczas korzystania z Platformy przez Użytkownika.
3. Cele oraz podstawy prawne przetwarzania danych na Platformie
3.1. [Korzystanie z Platformy] Dane osobowe wszystkich osób korzystających z Platformy
(w tym adres IP lub inne identyfikatory oraz informacje gromadzone za
pośrednictwem plików cookies lub innych podobnych technologii), przetwarzane są
przez Administratora:
1) w celu świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie udostępniana
Użytkownikom treści gromadzonych w Platformie oraz udostępniania
produktów – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność
przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
2) w celu obsługi zamówień dokonywanych na Platformie – wówczas podstawą
prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy
(art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
3) w celu obsługi reklamacji – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest
niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO);
4) w celach analitycznych i statystycznych – wówczas podstawą prawną
przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f
RODO) polegający na prowadzeniu analiz aktywności Użytkowników, a także
ich preferencji w celu poprawy stosowanych funkcjonalności i świadczonych
usług;
5) w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi
– podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora
(art. 6 ust. 1 lit f RODO) polegający na ochronie jego praw;
6) w celach marketingowych Administratora oraz innych podmiotów, w
szczególności związanych z prezentowaniem reklamy behawioralnej –
zasady przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych zostały
opisane w sekcji „MARKETING”.
3.2. Aktywność Użytkownika na Platformie, w tym jego dane osobowe, są rejestrowane w
logach systemowych (specjalnym programie komputerowym służącym do
przechowywania chronologicznego zapisu zawierającego informację o zdarzeniach i
działaniach dotyczących systemu informatycznego służącego do świadczenia usług
przez Administratora). Zebrane w logach informacje przetwarzane są w związku ze
świadczeniem usług. Administrator przetwarza je również w celach technicznych w
szczególności, dane mogą być tymczasowo przechowywane i przetwarzane w celu
zapewnienia bezpieczeństwa i poprawnego funkcjonowania systemów
informatycznych, np. w związku z wykonywaniem kopii bezpieczeństwa, testami
zmian w systemach informatycznych, wykrywania nieprawidłowości lub ochroną
przed nadużyciami i atakami.
3.3. [Rejestracja na Platformie] Osoby, które dokonują rejestracji na Platformie, proszone
są o podanie danych niezbędnych do utworzenia i obsługi konta. W celu ułatwienia
obsługi Użytkownik może podać dodatkowe dane, wyrażając tym samym zgodę na
ich przetwarzanie. Takie dane można w każdym czasie usunąć. Podanie danych
oznaczonych jako obowiązkowe jest wymagane w celu założenia i obsługi konta, a
ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości założenia konta. Podanie pozostałych
danych jest dobrowolne. Dane osobowe są przetwarzane:
1) w celu świadczenia usług związanych z prowadzeniem i obsługą konta na
Platformie – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania
do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a w zakresie danych
podanych fakultatywnie – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6
ust. 1 lit a RODO);
2) w celach analitycznych i statystycznych – podstawą prawną przetwarzania
jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający
na prowadzeniu analiz aktywności Użytkowników na Platformie i sposobu
korzystania z konta, a także ich preferencji w celu poprawy stosowanych
funkcjonalności;
3) w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi
– podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora
(art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na ochronie jego praw.
4) w celach marketingowych Administratora – zasady przetwarzania danych
osobowych w celach marketingowych zostały opisane w sekcji 4.
3.4. Jeżeli Użytkownik umieszcza na Platformie jakiekolwiek dane osobowe innych osób
(w tym ich imię i nazwisko, adres, numer telefonu lub adres e-mail), może to uczynić
jedynie pod warunkiem nienaruszenia przepisów obowiązującego prawa i dóbr
osobistych tych osób.
3.5. [Składanie i realizacja zamówień] Złożenie zamówienia przez Użytkownika Platformy
wiąże się z przetwarzaniem jego danych osobowych. Podanie danych oznaczonych
jako obowiązkowe jest wymagane w celu przyjęcia i obsługi zamówienia, a ich
niepodanie skutkuje brakiem jego realizacji. Podanie pozostałych danych jest
fakultatywne. Dane osobowe są przetwarzane:
1) w celu realizacji złożonego zamówienia – podstawą prawną przetwarzania
jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b
RODO); w zakresie danych podanych fakultatywnie podstawą prawną
przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
2) w celu realizacji obowiązków ustawowych ciążących na Administratorze,
wynikających w szczególności z przepisów podatkowych i przepisów o
rachunkowości – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny
(art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
3) w celach analitycznych i statystycznych – podstawą prawną przetwarzania
jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający
na prowadzeniu analiz aktywności Użytkowników na Platformie, a także ich
preferencji zakupowych w celu doskonalenia stosowanych funkcjonalności;
4) w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi
– podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora
(art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na ochronie jego praw.
5) w celach związanych z badaniem satysfakcji, w szczególności poprzez
wysyłanie na adres e-mail komunikacji z prośbą o wystawienie opinii
(recenzji) lub wypełnienie ankiety satysfakcji – podstawą prawną
przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f
RODO) polegający na utrzymywaniu wysokiej jakości obsługi oraz poziomu
zadowolenia Klientów z oferowanych produktów i usług.
3.6. W celu obsługi zamówień Administrator korzysta z takich narzędzi jak:
1) GetResponse (mail, imię oraz nr telefonu),
2) Wtyczka WooCommerce (imię, nazwisko, adres, nr telefonu, adres email).
4. Marketing
4.1. Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników w celu realizowania działań
marketingowych, które mogą polegać na:
1) wyświetlaniu Użytkownikowi treści marketingowych, które nie są
dostosowane do jego preferencji (reklama kontekstowa);
2) wyświetlaniu Użytkownikowi treści marketingowych odpowiadających jego
zainteresowaniom (reklama behawioralna);
3) kierowaniu e-mailowych powiadomień o interesujących ofertach lub
treściach, które w niektórych przypadkach zawierają informacje handlowe;
4) prowadzenie innego rodzaju działań związanych z marketingiem
bezpośrednim towarów i usług (przesyłanie informacji handlowych drogą
elektroniczną oraz działania telemarketingowe).
4.2. W celu realizowania działań marketingowych Administrator w niektórych przypadkach
wykorzystuje profilowanie. Oznacza to, że dzięki automatycznemu przetwarzaniu
danych Administrator dokonuje oceny wybranych czynników dotyczących osób
fizycznych w celu analizy ich zachowania lub stworzenia prognozy na przyszłość.
4.3. [Reklama kontekstowa] Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników dla
celów marketingowych w związku z kierowaniem do Użytkowników reklamy
kontekstowej (tj. reklamy, która nie jest dopasowana do preferencji Użytkownika).
Przetwarzanie danych osobowych odbywa się wówczas w związku z realizacją
uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
4.4. [Reklama Behawioralna] Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników, w
tym dane osobowe gromadzone za pośrednictwem plików cookies oraz innych
podobnych technologii, dla celów marketingowych w związku z kierowaniem do
Użytkowników reklamy behawioralnej (tj. reklamy, która jest dopasowana do
preferencji Użytkownika). Przetwarzanie danych osobowych obejmuje wówczas także
profilowanie Użytkowników. Wykorzystanie zebranych za pośrednictwem tej
technologii danych osobowych w celach marketingowych, w szczególności w
zakresie promowania usług i towarów podmiotów trzecich, odbywa się na podstawie
uzasadnionego interesu administratora i tylko pod warunkiem, że Użytkownik wyraził
zgodę na wykorzystanie plików cookies. Zgoda na wykorzystanie plików cookies
może być wyrażona poprzez odpowiednią konfigurację przeglądarki, a także może
zostać w każdym momencie wycofana, w szczególności poprzez wyczyszczenie
historii cookies oraz wyłączenie obsługi cookies w ustawieniach przeglądarki.
Profilowanie jest prowadzone wyłącznie za zgodą Użytkownika, która może być
wycofana w dowolnym momencie. Szczegóły dotyczące profilowania są dostępne na
życzenie
4.5. [Marketing bezpośredni] Jeżeli Użytkownik wyraził zgodę na otrzymywanie informacji
marketingowych za pośrednictwem e-mail, SMS oraz innych środków komunikacji
elektronicznej, dane osobowe Użytkownika będą przetwarzane dla celu wysłania
takich informacji. Podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes
Administratora polegający na wysyłce informacji marketingowych w granicach
udzielonej przez Użytkownika zgody (marketing bezpośredni). Użytkownik ma prawo
sprzeciwu wobec przetwarzania danych na potrzeby marketingu bezpośredniego, w
tym profilowania. Dane będą przechowywane w tym celu przez okres istnienia
prawnie uzasadnionego interesu Administratora, chyba że Użytkownik sprzeciwi się
otrzymywaniu informacji marketingowych.
5. Portale społecznościowe
5.1. Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników odwiedzających profile
Administratora prowadzone w mediach społecznościowych (Facebook, YouTube,
Instagram, LinkedIn, TikTok). Dane te są przetwarzane wyłącznie w związku z
prowadzeniem profilu, w tym w celu informowania Użytkowników o aktywności
Administratora oraz promowaniu różnego rodzaju wydarzeń, usług oraz produktów, a
także w celu komunikacji z Użytkownikami za pośrednictwem funkcjonalności
dostępnych w mediach społecznościowych. Podstawą prawną przetwarzania danych
osobowych przez Administratora w tym celu jest jego uzasadniony interes (art. 6 ust.
1 lit. f RODO) polegający na promowaniu własnej marki oraz budowaniu i utrzymaniu
społeczności związanej z marką.
5.2. Administrator korzysta z narzędzia ManyChat, które wspiera komunikację z
Użytkownikiem w mediach społecznościowych (np. Instagram) w ramach działań
marketingowych. ManyChat umożliwia Administratorowi wysyłanie wiadomości o
określonej treści do Użytkownika.
5.3. Przesyłanie wiadomości zawierających informacje handlowe za pośrednictwem
ManyChat wymaga zgody Użytkownika. Zgoda ta jest udzielana w momencie
pierwszej wiadomości wysyłanej przez Administratora po użyciu słowa kluczowego
uruchamiającego ManyChat.
5.4. W przypadku przesyłania wiadomości o charakterze innym niż handlowy,
Administrator opiera się na prawnie uzasadnionym interesie jako podstawie prawnej
przetwarzania danych i w takim przypadku zgoda Użytkownika nie jest wymagana. W
obu przypadkach wiadomości mogą być wysyłane jedynie w ograniczonym czasie, tj.
w ciągu 24 godzin od użycia przez Użytkownika słowa kluczowego, które generuje
pierwszą wiadomość.
5.5. Użytkownik ma możliwość subskrypcji wiadomości przesyłanych za pośrednictwem
ManyChat, co pozwala Administratorowi na wysyłanie treści, w tym informacji
handlowych, poza 24-godzinnym oknem czasowym. Subskrypcja wymaga wyraźnej
zgody Użytkownika, która jest wyrażana poprzez kliknięcie w komunikat „Subscribe to
our updates” lub inny o podobnym znaczeniu.
5.6. W przypadku braku subskrypcji, Użytkownik nie otrzyma automatycznych wiadomości
przesyłanych za pośrednictwem ManyChat poza standardowym 24-godzinnym
oknem czasowym.
5.7. Użytkownik może w każdej chwili wycofać zgodę na przetwarzanie danych
osobowych lub zgłosić sprzeciw wobec przetwarzania danych.
5.8. ManyChat pełni rolę zarówno administratora danych (w stosunku do danych
Administratora), jak i podmiotu przetwarzającego (procesora) w imieniu
Administratora, przetwarzając dane Użytkownika.
5.9. Dane przetwarzane przez ManyChat jako procesor mogą obejmować:
1) dane identyfikacyjne (imię i nazwisko, adres e-mail),
2) publicznie dostępne informacje z profili Użytkownika w mediach
społecznościowych,
3) dane teleinformatyczne (adresy IP, lokalizację geograficzną, dane o
użytkowaniu, dane plików cookies, dane przeglądarki),
4) historię i treść czatu oraz inne dane osobowe wynikające z funkcjonalności
usługi ManyChat.
5.10. Źródłem pozyskiwania danych jest rejestracja Administratora w usłudze
ManyChat, korzystanie z tej usługi przez Administratora i Użytkownika oraz integracja
aplikacji innych podmiotów (np. Facebook, Instagram, Telegram, Zapier).
5.11. Przetwarzanie danych przez ManyChat odbywa się na podstawie umowy z
Administratorem (Terms of Use) oraz aneksu dotyczącego przetwarzania danych
(DPA), które określają zasady przetwarzania danych osobowych. Szczegółowe
informacje są dostępne pod adresem: Terms of Use Data Processing Addendum.
5.12. W związku z korzystaniem z ManyChat dane osobowe mogą być
przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy na podstawie Standardowych
Klauzul Umownych. ManyChat stosuje odpowiednie środki bezpieczeństwa w
zakresie przetwarzania danych, które są opisane w załączniku nr 2 do DPA.
5.13. ManyChat przetwarza dane Użytkownika jako procesor do czasu rozwiązania
umowy z Administratorem, a jako administrator danych – do czasu rezygnacji
Użytkownika z otrzymywania komunikatów marketingowych oraz upływu okresu ich
przechowywania wynikającego z przepisów prawa, w tym okresu przedawnienia
roszczeń.
6. Pliki cookies oraz podobna technologia
6.1. Pliki cookies to małe pliki tekstowe instalowane na urządzeniu Użytkownika
przeglądającego Platformę. Cookies zbierają informacje ułatwiające korzystanie ze
strony internetowej – np. poprzez zapamiętywanie odwiedzin Użytkownika na
Platformie i dokonywanych przez niego czynności.
6.2. Administrator wykorzystuje tzw. cookie serwisowe przede wszystkim w celu
dostarczania Użytkownikowi usług świadczonych drogą elektroniczną oraz poprawy
jakości tych usług. W związku z tym Administrator oraz inne podmioty świadczące na
jego rzecz usługi analityczne i statystyczne korzystają z plików cookies,
przechowując informacje lub uzyskując dostęp do informacji już przechowywanych w
telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym Użytkownika (komputer, telefon, tablet
itp.). W zależności od udzielonej przez Użytkownika zgody pliki cookies
wykorzystywane w tym celu obejmują:
1) pliki cookies z danymi wprowadzanymi przez Użytkownika (identyfikator
sesji) na czas trwania sesji (ang. user input cookies);
2) uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających
uwierzytelniania na czas trwania sesji (ang. authentication cookies);
3) pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane
do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania (ang. user centric
security cookies);
4) sesyjne pliki cookies odtwarzaczy multimedialnych (np. pliki cookies
odtwarzacza flash), na czas trwania sesji (ang. multimedia player session
cookies);
5) trwałe pliki cookies służące do personalizacji interfejsu Użytkownika na czas
trwania sesji lub nieco dłużej (ang. user interface customization cookies),
6) pliki cookies służące do zapamiętywania zawartości koszyka na czas trwania
sesji (ang. shopping cart cookies);
7) pliki cookies służące do monitorowania ruchu na stronie internetowej, tj.
analityki danych, w tym cookies Google Analytics (są to pliki wykorzystywane
przez spółkę Google w celu analizy sposobu korzystania z Platformy przez
Użytkownika, do tworzenia statystyk i raportów dotyczących funkcjonowania
Platformę). Google nie wykorzystuje zebranych danych do identyfikacji
Użytkownika ani nie łączy tych informacji w celu umożliwienia identyfikacji.
Szczegółowe informacje o zakresie i zasadach zbierania danych w związku z
tą usługą można znaleźć pod linkiem:
https://www.google.com/intl/pl/policies/privacy/partners.
6.3. Administrator wykorzystuje również pliki cookies do celów marketingowych, m.in. w
związku z kierowaniem do Użytkowników reklamy behawioralnej. W tym celu
Administrator przechowuje informacje lub uzyskuje dostęp do informacji już
przechowywanych w telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym Użytkownika
(komputer, telefon, tablet itp.). Wykorzystanie plików cookies oraz zebranych za ich
pośrednictwem danych osobowych w celach marketingowych, w szczególności w
zakresie promowania usług i towarów podmiotów trzecich, wymaga uzyskania zgody
Użytkownika. Zgoda ta może być wyrażona poprzez odpowiednią konfigurację
przeglądarki, a także może zostać w każdym momencie wycofana, w szczególności
poprzez wyczyszczenie historii cookies oraz wyłączenie obsługi cookies w
ustawieniach przeglądarki.
6.4. Dla celów opisanych w pkt. 6.2 oraz 6.3 powyżej Administrator korzysta z takich
narzędzi analitycznych i marketingowych jak:
1) Meta Ads,
2) Google Ads,
3) Google Analitics,
4) Google Search Console,
5) Hotjar,
6) Cookiehub,
7) Pixel TikTok.
6.5. Użytkownik ma możliwość zmiany preferencji dotyczących plików cookies w każdej
chwili za pomocą dedykowanego narzędzia dostępnego w stopce strony.
6.6. Jeżeli Użytkownik nie chce, aby informacje o odwiedzanych przez Użytkownika
stronach były zapisywane w historii przeglądarki, może skorzystać z trybu incognito,
jeśli przeglądarka posiada taką funkcję.
7. Okres przetwarzania danych osobowych
7.1. Okres przetwarzania danych przez Administratora zależy od rodzaju świadczonej
usługi i celu przetwarzania. Co do zasady dane przetwarzane są przez czas
świadczenia usługi lub realizowania zamówienia, do czasu wycofania wyrażonej
zgody lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych w
przypadkach, gdy podstawą prawną przetwarzania danych jest uzasadniony interes
Administratora.
7.2. Okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie
jest niezbędne do ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed
nimi, a po tym czasie jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego
przepisy prawa. Po upływie okresu przetwarzania dane są nieodwracalnie usuwane
lub anonimizowane.
8. Uprawnienia Użytkownika
8.1. Osobom, których dane dotyczą, przysługują następujące prawa:
1) Prawo do informacji o przetwarzaniu danych osobowych – na tej podstawie osobie
zgłaszającej takie żądanie Administrator przekazuje informację o przetwarzaniu
danych osobowych, w tym przede wszystkim o celach i podstawach prawnych
przetwarzania, zakresie posiadanych danych, podmiotach, którym dane osobowe są
ujawniane i planowanym terminie ich usunięcia;
2) Prawo uzyskania kopii danych – na tej podstawie Administrator przekazuje kopię
przetwarzanych danych, dotyczących osoby zgłaszającej żądanie;
3) Prawo do sprostowania – na tej podstawie Administrator usuwa ewentualne
niezgodności lub błędy dotyczące przetwarzanych danych osobowych, oraz
uzupełnia je lub aktualizuje, jeśli są niekompletne lub uległy zmianie;
4) Prawo do usunięcia danych – na tej podstawie można żądać usunięcia danych,
których przetwarzanie nie jest już niezbędne do realizowania żadnego z celów, dla
których zostały zebrane;
5) Prawo do ograniczenia przetwarzania – na tej podstawie Administrator zaprzestaje
dokonywania operacji na danych osobowych, z wyjątkiem operacji, na które wyraziła
zgodę osoba, której dane dotyczą oraz ich przechowywania, zgodnie z przyjętymi
zasadami retencji, lub dopóki nie ustaną przyczyny ograniczenia przetwarzania
danych (np. zostanie wydana decyzji organu nadzorczego, zezwalająca na dalsze
przetwarzanie danych);
6) Prawo do przenoszenia danych – na tej podstawie, w zakresie w jakim dane są
przetwarzane w związku z zawartą umową lub wyrażoną zgodą, Administrator wydaje
dane dostarczone przez osobę, której one dotyczą, w formacie pozwalającym na ich
odczyt przez komputer. Możliwe jest także zażądanie przesłania tych danych innemu
podmiotowi – jednak pod warunkiem, że istnieją w tym zakresie techniczne
możliwości zarówno po stronie Administratora jak i tego innego podmiotu;
7) Prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych – osoba,
której dane dotyczą, może w każdym czasie sprzeciwić się przetwarzaniu danych
osobowych w celach marketingowych, bez konieczności uzasadnienia takiego
sprzeciwu;
8) Prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach związanych z badaniem
satysfakcji – osoba, której dane dotyczą, może w każdym czasie sprzeciwić się
przetwarzaniu danych osobowych w celach związanych z badaniem satysfakcji, w
szczególności wyrazić sprzeciw wobec wysyłania na adres e-mail komunikacji z
prośbą o wystawienie opinii (recenzji) lub wypełnienie ankiety satysfakcji, bez
konieczności uzasadnienia takiego sprzeciwu;
9) Prawo sprzeciwu wobec innych celów przetwarzania danych – osoba, której dane
dotyczą, może w każdym czasie sprzeciwić się przetwarzaniu danych osobowych na
podstawie uzasadnionego interesu Administratora (np. dla celów analitycznych lub
statystycznych lub ze względów związanych z ochroną mienia). Sprzeciw w tym
zakresie powinien zawierać uzasadnienie oraz podlega ocenie Administratora;
10) Prawo wycofania zgody – jeśli dane przetwarzane są na podstawie zgody osoba,
której dane dotyczą, ma prawo ją wycofać w dowolnym momencie, co jednak nie
wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed wycofaniem tej
zgody;
11) Prawo do skargi – w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych
narusza przepisy RODO lub inne przepisy dotyczące ochrony danych osobowych,
osoba, której dane dotyczą, może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych.
8.2. Wniosek dotyczący realizacji praw podmiotów danych, można złożyć:
1) w formie pisemnej na adres: Knopek sp. z o.o., ul. Jastrzębia 10, 05-420
Józefów, Polska.
2) drogą e-mailową na adres: biuro@knopekpelnageba.pl
8.3. Wniosek powinien w miarę możliwości precyzyjnie wskazywać, czego dotyczy
żądanie, tj. w szczególności:
1) z jakiego uprawnienia chce skorzystać osoba składająca wniosek (np. prawo
do otrzymania kopii danych, prawo do usunięcia danych, itd.);
2) jakiego procesu przetwarzania dotyczy żądanie (np. korzystanie z określonej
usługi, aktywność w serwisie internetowym, otrzymywanie newslettera
zawierającego informacje handlowe na określony adres email, itp.);
3) jakich celów przetwarzania dotyczy żądanie (np. cele marketingowe, cele
analityczne, itp.).
8.4. Jeżeli Administrator nie będzie w stanie ustalić treści żądania lub zidentyfikować
osoby składającej wniosek w oparciu o dokonane zgłoszenie, zwróci się do
wnioskodawcy o dodatkowe informacje.
8.5. Odpowiedź na zgłoszenia zostanie udzielona w ciągu miesiąca od jego otrzymania.
W razie konieczności przedłużenia tego terminu, Administrator poinformuje
wnioskodawcę o przyczynach takiego przedłużenia.
8.6. Odpowiedź będzie udzielana na adres e-mail z którego przesłano wniosek, a w
przypadku wniosków skierowanych listownie, listem zwykłym na adres wskazany
przez wnioskodawcę, o ile z treści listu nie będzie wynikała chęć otrzymania
informacji zwrotnej na adres e-mail (w takim przypadku należy podać adres e-mail).
9. Odbiorcy danych
9.1. W związku z realizacją usług dane osobowe będą ujawniane zewnętrznym
podmiotom, w tym w szczególności dostawcom odpowiedzialnym za obsługę
systemów informatycznych, podmiotom takim jak banki i operatorzy płatności,
podmioty świadczące usługi księgowe, prawne, audytowe, konsultingowe, kurierzy (w
związku z realizacją zamówienia), agencje marketingowe (w zakresie usług
marketingowych). W przypadku reklamacji dane Użytkownika mogą zostać
przekazane dystrybutorowi produktu, producentowi lub gwarantowi, w zależności od
konkretnego towaru objętego uprawnieniami.
9.2. W przypadku uzyskania zgody Użytkownika jego dane mogą zostać także
udostępnione innym podmiotom do ich własnych celów, w tym celów
marketingowych.
9.3. Administrator zastrzega sobie prawo ujawnienia wybranych informacji dotyczących
Użytkownika właściwym organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie
udzielenia takich informacji, opierając się na odpowiedniej podstawie prawnej oraz
zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.
9.4. Szczegółowa lista podmiotów przetwarzających dane na zlecenie Administratora jest
dostępna na żądanie.
10. Przekazywanie danych osobowych poza EOG
10.1. Poziom ochrony danych osobowych poza Europejskim Obszarem
Gospodarczym (EOG) różni się od tego zapewnianego przez prawo europejskie. Z
tego powodu Administrator przekazuje dane osobowe poza EOG tylko wtedy, gdy
jest to konieczne, i z zapewnieniem odpowiedniego stopnia ochrony, przede
wszystkim poprzez:
1) współpracę z podmiotami przetwarzającymi dane osobowe w państwach, w
odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja Komisji
Europejskiej;
2) stosowanie standardowych klauzul umownych wydanych przez Komisję
Europejską;
10.2. Administrator gwarantuje, że podmioty przetwarzające dane poza EOG
posiadają certyfikaty, takie jak Privacy Shield lub stosują standardowe klauzule
umowne (SCC).
11. Bezpieczeństwo danych osobowych
11.1. Administrator na bieżąco prowadzi analizę ryzyka w celu zapewnienia, że
dane osobowe przetwarzane są przez niego w sposób bezpieczny – zapewniający
przede wszystkim, że dostęp do danych mają jedynie osoby upoważnione i jedynie w
zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania.
Administrator dba o to, by wszystkie operacje na danych osobowych były
rejestrowane i dokonywane jedynie przez uprawnionych pracowników i
współpracowników.
11.2. Administrator podejmuje wszelkie niezbędne działania, by także jego
podwykonawcy i inne podmioty współpracujące dawały gwarancję stosowania
odpowiednich środków bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają dane
osobowe na zlecenie Administratora.
12. Dane kontaktowe
Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez adres e-mail: e-mail: biuro@knopekpelnageba.pl lub
adres korespondencyjny: Knopek sp. z o.o., ul. Jastrzębia 10, 05-420 Józefów
13. Zmiana polityki prywatności
Polityka jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana. O wszelkich zmianach w
niniejszej Polityce Administrator poinformuje Użytkowników poprzez baner na stronie lub wiadomość
e-mail, gdy zmiany będą istotne.
1) Definicje
2) Przetwarzanie danych w związku z korzystaniem z Platformy
W związku z korzystaniem przez Użytkownika z Platformy, Administrator zbiera dane w zakresie niezbędnym do świadczenia poszczególnych oferowanych usług, a także informacje o aktywności Użytkownika na Platformie. Poniżej zostały opisane szczegółowe zasady oraz cele przetwarzania danych osobowych gromadzonych podczas korzystania z Platformy przez Użytkownika.
3) Cele oraz podstawy prawne przetwarzania danych na Platformie
3.1. [Korzystanie z Platformy] Dane osobowe wszystkich osób korzystających z Platformy (w tym adres IP lub inne identyfikatory oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies lub innych podobnych technologii), przetwarzane są przez Administratora:
Aktywność Użytkownika na Platformie, w tym jego dane osobowe, są rejestrowane w logach systemowych (specjalnym programie komputerowym służącym do przechowywania chronologicznego zapisu zawierającego informację o zdarzeniach i działaniach dotyczących systemu informatycznego służącego do świadczenia usług przez Administratora). Zebrane w logach informacje przetwarzane są w związku ze świadczeniem usług. Administrator przetwarza je również w celach technicznych w szczególności, dane mogą być tymczasowo przechowywane i przetwarzane w celu zapewnienia bezpieczeństwa i poprawnego funkcjonowania systemów informatycznych, np. w związku z wykonywaniem kopii bezpieczeństwa, testami zmian w systemach informatycznych, wykrywania nieprawidłowości lub ochroną przed nadużyciami i atakami.
3.2. [Rejestracja na Platformie] Osoby, które dokonują rejestracji na Platformie, proszone są o podanie danych niezbędnych do utworzenia i obsługi konta. W celu ułatwienia obsługi Użytkownik może podać dodatkowe dane, wyrażając tym samym zgodę na ich przetwarzanie. Takie dane można w każdym czasie usunąć. Podanie danych oznaczonych jako obowiązkowe jest wymagane w celu założenia i obsługi konta, a ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości założenia konta. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Dane osobowe są przetwarzane:
Jeżeli Użytkownik umieszcza na Platformie jakiekolwiek dane osobowe innych osób (w tym ich imię i nazwisko, adres, numer telefonu lub adres e-mail), może to uczynić jedynie pod warunkiem nienaruszenia przepisów obowiązującego prawa i dóbr osobistych tych osób.
3.3. [Składanie Zamówień] Złożenie zamówienia przez Użytkownika Platformy wiąże się z przetwarzaniem jego danych osobowych. Podanie danych oznaczonych jako obowiązkowe jest wymagane w celu przyjęcia i obsługi zamówienia, a ich niepodanie skutkuje brakiem jego realizacji. Podanie pozostałych danych jest fakultatywne. Dane osobowe są przetwarzane:
4) Marketing
5) Portale społecznościowe
Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników odwiedzających profile Administratora prowadzone w mediach społecznościowych (Facebook, YouTube, Instagram, LinkedIn). Dane te są przetwarzane wyłącznie w związku z prowadzeniem profilu, w tym w celu informowania Użytkowników o aktywności Administratora oraz promowaniu różnego rodzaju wydarzeń, usług oraz produktów, a także w celu komunikacji z Użytkownikami za pośrednictwem funkcjonalności dostępnych w mediach społecznościowych. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przez Administratora w tym celu jest jego uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na promowaniu własnej marki oraz budowaniu i utrzymaniu społeczności związanej z marką.
6) Pliki cookies oraz podobna technologia
7) Okres przetwarzania danych osobowych
8) Uprawnienia Użytkownika
9) Odbiorcy danych
10) Przekazywanie danych osobowych poza EOG
11) Bezpieczeństwo danych osobowych
12) Dane kontaktowe
Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez adres e-mail: biuro@knopekpelnageba.pl lub adres korespondencyjny: KPG Łukasz Konopka, ul. Jastrzębia 10, 05-420 Józefów, Polska., Polska.
13) Zmiana polityki prywatności
Polityka jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana.
1. Postanowienia Ogólne
1.1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z usługi Newslettera Platformy
prowadzonej przez Knopek sp. z o.o. z siedzibą w Józefowie, ul. Jastrzębia 10, 05-420
Józefów, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego
przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy KRS, pod nr KRS:
0001007569, NIP: 5322102306, REGON: 523906431, wysokość kapitału zakładowego:
5.000 zł, e-mail: biuro@knopekpelnageba.pl (zwany dalej „Sprzedawcą” lub
„Administratorem”)
1.2. Określenia użyte w niniejszym regulaminie oznaczają:
a) Konsument – osoba fizyczna, zawierająca z Sprzedawcą umowę niezwiązaną
bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową jak również osoba
fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą,
gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego,
wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności
gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej;
b) Kwestionariusz – formularz znajdujący się na Portalu służący do zamówienia Treści
Cyfrowych,
c) Newsletter – wiadomości e-mail zawierające informacje o nowościach, promocjach,
produktach lub usługach Sprzedawcy wysyłane na adres e-mail podany przez
Użytkownika w Formularzu,
d) Platforma – serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem
https://knopekpelnageba.pl/ wraz ze wszystkimi jego funkcjonalnościami
e) Treści Cyfrowe – treści cyfrowe udostępniane Użytkownikowi przez Sprzedawcę w
zamian za zapis na listę subskrybentów Newslettera; rodzaj i zawartość Treści
Cyfrowych wynika z opisu na Platformie,
f) Użytkownik – osoba, która poprzez wypełnienie Kwestionariusza zawiera z
Usługodawcą umowę o dostarczenie Treści Cyfrowych.
2. Zapis do Newslettera
2.1 Na Platformie Sprzedawca zapewnia Użytkownikowi możliwość zawarcia bezpłatnej
umowy o dostarczenie Treści Cyfrowych w zamian za podanie Usługodawcy przez
Użytkownika adresu email i wyrażenie zgody na przesyłanie mu Newslettera.
2.2 Zawarcie umowy o dostarczenie Treści Cyfrowych, o której mowa w ust. 2.1 powyżej
następuje poprzez wypełnienie i przesłanie przez Użytkownika Kwestionariusza, a następnie
potwierdzenia zapisu na listę subskrybentów Newslettera poprzez kliknięcie w link
potwierdzający wysłany na adres e-mail podany w Kwestionariuszu. Umowę uważa się za
zawartą z chwilą wyświetlenia Użytkownikowi strony internetowej z potwierdzeniem
subskrypcji Newslettera.
2.3 W Kwestionariuszu należy podać dane osobowe w zakresie niezbędnym do subskrypcji
Newslettera i dostarczenia Treści Cyfrowych.
2.4 Przesyłanie za pośrednictwem Kwestionariusza treści bezprawnych jest zakazane.
2.5 Treści Cyfrowe są dostarczane Użytkownikowi poprzez wiadomość e-mail wysłaną na
adres podany w Kwestionariuszu. Wiadomość ta zawiera link umożliwiający pobranie lub
uzyskanie dostępu do Treści Cyfrowych.
3. Własność intelektualna
Wyłączne prawa do dostarczanych treści Treści Cyfrowych, w tym wszelkie prawa własności
intelektualnej, przysługują Sprzedawcy lub podmiotom, z którymi Sprzedawca zawarł
stosowne umowy lub od których uzyskał stosowne zgody, chyba że w ramach Platformy
jednoznacznie wskazano inaczej. Zabronione jest jakiekolwiek kopiowanie lub dalsze
rozpowszechnianie tych treści bez zgody Sprzedawcy lub podmiotów, o których mowa
powyżej, w tym przede wszystkim używanie ich do jakichkolwiek celów handlowych lub
marketingowych.
4.Wymogi techniczne
4.1. Możliwość korzystania z Platformy oraz zapisu do Newslettera uzależniona jest od
posługiwania się przez Użytkownika w tych celach komputerem, który posiada dostęp do
Internetu oraz zainstalowaną, aktualną lub jedną z dwóch poprzednich wersji przeglądarek
wymienionych poniżej, na systemach operacyjnych Windows 10, Windows 11, Mac OSX
10.12+, z włączoną obsługą plików „cookies” oraz JavaScript:
a) Mozilla Firefox;
b) Opera;
c) Google Chrome;
d) Microsoft Edge;
e) Apple Safari, jeżeli wersja jest wyższa niż 10.0.
4.2. Aby korzystać z Treści Cyfrowych, w zależności od ich formatu, może być wymagane
powszechnie dostępne oprogramowanie umożliwiające przeglądanie lub odtwarzanie plików
takich jak PDF, DOCX, MP4, MP3 itp. W przypadku, gdy korzystanie z Treści Cyfrowych
wymaga spełnienia dodatkowych wymagań technicznych, odpowiednia informacja jest
udostępniana na Platformie w sposób czytelny dla Użytkownika, umożliwiając mu świadome
podjęcie decyzji dotyczącej zamówienia Treści Cyfrowych.
5. Odstąpienie od umowy i reklamacje
5.1 Konsument ma prawo odstąpić od umowy o dostarczenie Treści Cyfrowych w ciągu 14
dni od jej zawarcia, bez konieczności podawania przyczyny. Wystarczy poinformowanie o
tym Sprzedawcy. Odstąpienie od umowy skutkuje również rezygnacją z otrzymywania
Newslettera.
5.2 Użytkownik może w dowolnym momencie zrezygnować z otrzymywania Newslettera,
niezależnie od prawa do odstąpienia od umowy, klikając w odpowiedni link zamieszczony w
każdej wiadomości wysyłanej w ramach Newslettera.
5.3 Odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady jest wyłączona wobec Użytkowników innych
niż Konsumenci. W przypadku Konsumentów zastosowanie mają przepisy ustawy o prawach
konsumenta dotyczące zgodności Treści Cyfrowych z umową.
5.4 Sprzedawca zobowiązuje się dostarczać Konsumentowi Treści Cyfrowe zgodne z umową.
Ocena zgodności odbywa się zgodnie z ustawą o prawach konsumenta.
5.5 Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Treści Cyfrowych z umową,
który istniał w momencie ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili.
Przyjmuje się, że brak zgodności ujawniony w ciągu roku od dostarczenia Materiałów istniał
w chwili dostarczenia.
5.6 W przypadku niezgodności Treści Cyfrowych z umową Konsument może zażądać ich
doprowadzenia do zgodności z umową.
5.7 Konsument ma prawo odstąpić od umowy o dostarczenie Treści Cyfrowych, jeżeli:
1. doprowadzenie do zgodności Treści Cyfrowych z umową jest niemożliwe lub wiąże
się z nadmiernymi kosztami,
2. Sprzedawca nie doprowadził Treści Cyfrowych do zgodności z umową,
3. brak zgodności Treści Cyfrowych z umową nadal występuje mimo działań
Sprzedawcy,
4. brak zgodności Treści Cyfrowych z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia
odstąpienie od umowy bez konieczności podejmowania wcześniejszych działań,
5. z działań Sprzedawcy lub okoliczności wynika, że Treści Cyfrowe nie zostaną
doprowadzone do zgodności z umową w odpowiednim czasie lub bez nadmiernych
niedogodności.
5.8 W przypadku niezgodności Treści Cyfrowych z umową Konsument może złożyć
reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email:
biuro@knopekpelnageba.pl .
5.9 Sprzedawca rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od ich otrzymania.
5.10 Zasady odpowiedzialności Sprzedawcy za zgodność Treści Cyfrowych z umową są
zgodne z przepisami ustawy o prawach konsumenta. Regulamin nie zmienia tych zasad, lecz
przedstawia je w uproszczony sposób w celu ułatwienia ich zrozumienia przez Konsumenta.
Sprzedawca zachęca do zapoznania się z pełnym brzmieniem ustawy o prawach konsumenta.
6. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
6.1 Sprzedawca wyraża zgodę na podjęcie mediacji w celu rozwiązania ewentualnych sporów
powstałych w związku z zawieranymi umowami. Szczegółowe warunki mediacji zostaną
ustalone przez strony konfliktu.
6.2 Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów oraz
dochodzenia roszczeń. W szczególności Konsument może:
a) zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o
rozstrzygnięcie sporu wynikającego z zawartej umowy,
b) złożyć wniosek do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej o
przeprowadzenie mediacji w celu polubownego zakończenia sporu między
Użytkownikiem a Sprzedawcą,
c) skorzystać z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub
organizacji społecznej zajmującej się ochroną praw konsumentów.
6.3 Szczegółowe informacje dotyczące pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
dochodzenia roszczeń Konsument może znaleźć na stronie internetowej:
http://polubowne.uokik.gov.pl.
6.4 Konsument może również skorzystać z platformy ODR (Online Dispute Resolution),
dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma umożliwia
rozstrzyganie sporów pomiędzy konsumentami a przedsiębiorcami w sposób pozasądowy, w
związku z zobowiązaniami umownymi wynikającymi z umów zawartych drogą elektroniczną.
7. Dane osobowe i pliki cookies
7.1 Administratorem danych osobowych Użytkownika jest Sprzedawca.
7.2 Podanie danych osobowych w Kwestionariuszu jest niezbędne do zawarcia umowy o
dostarczenie Treści Cyfrowych.
7.3 Dane osobowe Użytkownika są przetwarzane w celu zawarcia i realizacji umowy o
dostarczenie Treści Cyfrowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
7.4 Po dostarczeniu Treści Cyfrowych dane osobowe Użytkownika są przechowywane przez
Sprzedawcę w celach archiwalnych, a także w celu obrony, ustalenia lub dochodzenia
roszczeń związanych z umową. Podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony
interes Sprzedawcy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Dane zostaną usunięte po upływie
okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy.
7.5 Dane osobowe Użytkownika są również przetwarzane w związku z obsługą Newslettera,
w tym wysyłką e-maili, analizą statystyk, segmentacją bazy odbiorców oraz personalizacją
treści. Na podstawie segmentacji Użytkownik może być przypisany do różnych grup
odbiorców Newslettera, co wpływa na zakres i treść przesyłanych wiadomości. Użytkownik
ma prawo uzyskać informacje o swojej przynależności do określonych grup oraz zgłosić
wniosek o jej zmianę.
7.6 Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie zrezygnować z otrzymywania
Newslettera. Po rezygnacji dane osobowe Użytkownika są nadal przechowywane w celach
archiwalnych, obrony, ustalenia lub dochodzenia roszczeń związanych z Newsletterem oraz
wykazania zgodności działań Sprzedawcy z obowiązującym prawem. Przetwarzanie odbywa
się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Sprzedawcy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f
RODO. Dane te zostaną usunięte po upływie okresu przedawnienia roszczeń i okresu, w
którym Sprzedawca może zostać poddany kontroli organu nadzorczego.
7.7 W proces przetwarzania danych osobowych mogą uczestniczyć podmioty przetwarzające,
które zawarły ze Sprzedawcą odpowiednie umowy powierzenia przetwarzania danych.
7.8 Użytkownik ma następujące prawa dotyczące przetwarzania jego danych osobowych:
prawo dostępu do swoich danych,
prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
prawo do przenoszenia danych,
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego ds. ochrony danych osobowych.
7.9 Platforma wykorzystuje pliki cookies. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się
w polityce prywatności i plików cookies, dostępnej [tutaj].
8. Postanowienia końcowe
8.1 Sprzedawca zastrzega sobie prawo do modyfikacji zasad na jakich umożliwia uzyskanie
dostępu do Treści Cyfrowych, z tym zastrzeżeniem, że nowe zasady nie znajdują
zastosowania od umów zawartych przed zmianą zasad.
8.2 Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie, z tym
zastrzeżeniem, że do umów zawartych przed zmianą Regulaminu, znajduje zastosowanie
Regulamin obowiązujący w chwili zawierania umowy
8.3 Wszelkie spory związane ze Użytkownikiem będą rozpatrywane przez polski sąd
powszechny właściwy ze względu na miejsce siedziby lub stałego wykonywania działalności
gospodarczej przez Sprzedawcę. Postanowienie to nie znajduje zastosowania do
Konsumentów, w przypadku których właściwość sądu rozpatrywana jest na zasadach
ogólnych
8.4 Regulamin w niniejszym brzmieniu obowiązuje od dnia 07.02.2025.
REGULAMIN PLATFORMY I SKLEPU INTERNETOWEGO
“KNOPEK PEŁNĄ GĘBĄ”
Określenia użyte w niniejszym regulaminie oznaczają:
Wyłączne prawa do treści udostępnianych w ramach Platformy (Treści Cyfrowe, nazwa, logo, zdjęcia, opisy, oprogramowanie, przykłady realizacji itd.), w tym wszelkie prawa własności intelektualnej, przysługują Sprzedawcy lub podmiotom, z którymi Sprzedawca zawarł stosowne umowy lub od których uzyskał stosowne zgody, chyba że w ramach Platformy jednoznacznie wskazano inaczej. Zabronione jest jakiekolwiek kopiowanie lub dalsze rozpowszechnianie tych treści bez zgody Sprzedawcy lub podmiotów, o których mowa powyżej, w tym przede wszystkim używanie ich do jakichkolwiek celów handlowych lub marketingowych.