REGULAMIN PLATFORMY I SKLEPU INTERNETOWEGO
“KNOPEK PEŁNĄ GĘBĄ”
Określenia użyte w niniejszym regulaminie oznaczają:
1) Cena – oznacza całkowitą cenę Produktu brutto (tj. zawierającą należny podatek VAT), podaną w Sklepie w chwili składania Zamówienia;
2) Konto Użytkownika – przestrzeń sieciowa Klienta, powstająca w wyniku dokonania przez niego rejestracji zgodnie z postanowieniami Regulaminu, z której Klient może korzystać pod warunkiem pozostawania do niej zalogowanym;
3) Produkt – oznacza łącznie wszystkie oferowane za pośrednictwem Platformy Produkty fizyczne, dostęp do Treści Cyfrowych oraz usługi;
4) Produkt Fizyczny – oznacza towary materialne oferowany w ramach Platformy, które Klient otrzymuje w formie fizycznej lub na fizycznym nośniku;
5) Treści Cyfrowe – oznaczają wszystkie udostępniane odpłatnie za pośrednictwem Platformy: nagrania dźwiękowe, nagrania video, opisy, instrukcje lub wszelkie inne treści niematerialne, do których Klient otrzymuje dostęp po wykupieniu odpowiedniej usługi;
6) Usługi – usługi, o których mowa w ust. 3.1 pkt 1-3 oraz 5;
7) Zamówienie – oznacza oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży lub o świadczenie usług opisanych w tym Regulaminie, stanowiące ofertę zawarcia umowy, określające w szczególności rodzaj i ilość Produktu.
1) Konto użytkownika;
2) Składanie Zamówień i umożliwienie Klientom zawierania z Sprzedawcą umów, w tym umowy o świadczenie usług, umowy o udostępnienie Treści Cyfrowych oraz umowy o przeprowadzenie szkolenia stacjonarnego we wskazanym miejscu i czasie;
3) Składanie zamówień i umożliwienie Klientom zawierania z Sprzedawcą umów sprzedaży Produktów Fizycznych;
4) Dostęp do Treści Cyfrowych na Platformie.
także uprawniony do zablokowania Konta Użytkownika z ważnych powodów, w szczególności którymi są:
1) naruszenie przez Klienta przy korzystaniu z Platformy powszechnie obowiązujących przepisów prawa, praw osób trzecich (w tym w szczególności praw na dobrach niematerialnych), dóbr osobistych osób trzecich lub zasad współżycia społecznego;
2) inne powtarzające się (co najmniej dwukrotne) naruszenie przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu;
1) doprowadzenie do zgodności Treści Cyfrowych z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów,
2) Sprzedawca nie doprowadził Treści Cyfrowych do zgodności z umową, 3) brak zgodności Treści Cyfrowych z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Treści Cyfrowe do zgodności z umową, 4) brak zgodności Treści Cyfrowych z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środka ochrony określonego w ust. 7.7 Regulaminu,
5) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Treści Cyfrowych do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta będącego konsumentem.
oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć też na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Ustawy o prawach konsumenta, dostępnym na https://knopekpelnageba.pl/. W przypadku odstąpienia od Umowy, Umowę uważa się za niezawartą.
świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
Wyłączne prawa do treści udostępnianych w ramach Platformy (Treści Cyfrowe, nazwa, logo, zdjęcia, opisy, oprogramowanie, przykłady realizacji itd.), w tym wszelkie prawa własności intelektualnej, przysługują Sprzedawcy lub podmiotom, z którymi Sprzedawca zawarł stosowne umowy lub od których uzyskał stosowne zgody, chyba że w ramach Platformy jednoznacznie wskazano inaczej. Zabronione jest jakiekolwiek kopiowanie lub dalsze rozpowszechnianie tych treści bez zgody Sprzedawcy lub podmiotów, o których mowa powyżej, w tym przede wszystkim używanie ich do jakichkolwiek celów handlowych lub marketingowych.
INFORMACJE OGÓLNE
1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania oraz dokonywania zakupu usług i
produktów za pomocą platformy internetowej znajdującej się pod adresem internetowym
https://knopekpelnageba.pl/ (dalej również jako „Platforma”), prowadzonej przez Knopek
sp. z o.o. z siedzibą w Józefowie, ul. Jastrzębia 10, 05-420 Józefów, wpisaną do rejestru
przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla
m.st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy KRS, pod nr KRS: 0001007569, NIP:
5322102306, REGON: 523906431, wysokość kapitału zakładowego: 5.000 zł, e-mail:
biuro@knopekpelnageba.pl (zwany dalej “Sprzedawcą”)
2. Szczególne uprawnienia przyznane konsumentom na podstawie Ustawy z dnia 30 maja
2014 r.o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1796, z późn. zm.), a o których w
niniejszym Regulaminie mowa w ust. 8, nie mają zastosowania do klientów będących
przedsiębiorcami w rozumieniu ustawy Prawo przedsiębiorców, chyba że jest osobą
fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą i
gdy z treści umowy wynika, że nie ma ona dla niej charakteru zawodowego,
wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności
gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej.
3. Możliwość korzystania z Platformy oraz oferowanego w jej ramach usług uzależniona jest
od posługiwania się przez Klienta w tych celach komputerem, który posiada dostęp do
Internetu oraz zainstalowaną, aktualną lub jedną z dwóch poprzednich wersji
przeglądarek wymienionych poniżej, na systemach operacyjnych Windows 10, Windows
11, Mac OSX 10.12+, z włączoną obsługą plików „cookies” oraz JavaScript:
a) Mozilla Firefox;
b) Opera;
c) Google Chrome;
d) Microsoft Edge;
e) Apple Safari, jeżeli wersja jest wyższa niż 10.0.
4. Treści prezentowane na stronach Platformy, a w szczególności ogłoszenia, reklamy,
cenniki i inne informacje, nie są ofertą w rozumieniu przepisów art. 66 i 66 1 Kodeksu
cywilnego, lecz zaproszeniem do składania ofert.
1. DEFINICJE/SŁOWNICZEK
Określenia użyte w niniejszym regulaminie oznaczają:
1) Cena – oznacza całkowitą cenę Produktu brutto (tj. zawierającą należny podatek
VAT), podaną w Sklepie w chwili składania Zamówienia;
2) Konto Użytkownika – przestrzeń sieciowa Klienta, powstająca w wyniku dokonania
przez niego rejestracji zgodnie z postanowieniami Regulaminu, z której Klient może
korzystać pod warunkiem pozostawania do niej zalogowanym;
3) Produkt – oznacza łącznie wszystkie oferowane za pośrednictwem Platformy
Produkty fizyczne, dostęp do Treści Cyfrowych oraz usługi;
4) Produkt Fizyczny – oznacza towary materialne oferowany w ramach Platformy, które
Klient otrzymuje w formie fizycznej lub na fizycznym nośniku;
5) Treści Cyfrowe – oznaczają wszystkie udostępniane odpłatnie za pośrednictwem
Platformy: nagrania dźwiękowe, nagrania video, opisy, instrukcje lub wszelkie inne
treści niematerialne, do których Klient otrzymuje dostęp po wykupieniu odpowiedniej
usługi;
6) Usługi – usługi, o których mowa w ust. 3.1 pkt 1-3 oraz 5;
7) Zamówienie – oznacza oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia umowy
sprzedaży lub o świadczenie usług opisanych w tym Regulaminie, stanowiące ofertę
zawarcia umowy, określające w szczególności rodzaj i ilość Produktu.
1. RODZAJE I ZAKRES ŚWIADCZONYCH USŁUG
1. Za pośrednictwem Platformy, Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów następujące usługi
elektroniczne:
1) Konto użytkownika;
2) Składanie Zamówień i umożliwienie Klientom zawierania z Sprzedawcą umów, w
tym umowy o świadczenie usług, umowy o udostępnienie Treści Cyfrowych oraz
umowy o przeprowadzenie szkolenia stacjonarnego we wskazanym miejscu i czasie;
3) Składanie zamówień i umożliwienie Klientom zawierania z Sprzedawcą umów
sprzedaży Produktów Fizycznych;
4) Dostęp do Treści Cyfrowych na Platformie.
2. Szczegółowy opis Produktów, w tym cena, treść/zawartość, okres dostępu itd. znajduje
się w odpowiednich zakładkach Platformy dotyczących poszczególnych Produktów.
3. Sprzedawca może dokonywać modyfikacji asortymentu Platformy, w tym wprowadzać
nowe Produkty, modyfikować ceny i części składowe Produktów, a także przeprowadzać i
odwoływać akcje promocyjne, w tym akcje promocyjne z wykorzystaniem unikatowych
kodów promocyjnych przeznaczonych dla konkretnych Klientów. Cena podana przy
każdym Produkcie jest wiążąca w chwili złożenia Zamówienia, a wprowadzone przez
Sprzedawcę na późniejszym etapie zmiany nie mają wpływu na zawarte już z Klientami
umowy o świadczenie usług lub umowy sprzedaży.
1. KONTO UŻYTKOWNIKA
1. Skorzystanie z Usług oferowanych na Platformie wymaga założenia Konta
Użytkownika.
2. Konto Użytkownika zakładane jest przy składaniu pierwszego Zamówienia na
Platformie poprzez podanie w formularzu rejestracyjnym następujących danych: adres
e-mail, nazwę użytkownika oraz hasła do Konta Użytkownika.
3. Z chwilą złożenia zamówienia Konto Użytkownika zostaje utworzone, a Sprzedawca
przesyła na adres e-mail podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym
potwierdzenie dokonania zakupu oraz utworzenia Konta Użytkownika.
4. Dokonanie rejestracji oznacza zawarcie przez Klienta z Sprzedawcą umowy o
świadczenie usługi elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta Użytkownika, na
zasadach określonych w niniejszym regulaminie.
5. Po założeniu Konta Użytkownika każdorazowe logowanie odbywa się przy użyciu
danych podanych w formularzu rejestracyjnym albo zmienionych następnie za pomocą
ustawień Konta Użytkownika.
6. Sprzedawca zaleca, by Klient starannie przechowywał swoje dane służące do
logowania na Platformie, tak aby żadne osoby nieuprawnione nie uzyskały dostępu do
tych danych.
7. Konto Użytkownika utworzone w wyniku rejestracji prowadzone jest dla Klienta przez
czas nieoznaczony. Klient może zrezygnować z prowadzenia Konta Użytkownika na
Platformie i zażądać jego usunięcia w każdym czasie. Z tytułu rezygnacji i usunięcia
konta nie są pobierane jakiekolwiek opłaty.
8. W celu usunięcia Konta Użytkownika z Platformy należy skontaktować się e-mailowo
biuro@knopekpelnageba.pl. Dyspozycja usunięcia konta jest przyjmowania do realizacji
po potwierdzeniu, czy osoba występująca z żądaniem jest posiadaczem tego konta.
Usunięcie konta następuje niezwłocznie i oznacza rozwiązanie przez Klienta umowy z
Sprzedawcą o świadczenie usług drogą elektroniczną, której przedmiotem jest
prowadzenie Konta Użytkownika.
9. Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania konta Konta Użytkownika w przypadkach
przewidzianych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa. Sprzedawca jest
także uprawniony do zablokowania Konta Użytkownika z ważnych powodów, w
szczególności którymi są:
1) naruszenie przez Klienta przy korzystaniu z Platformy powszechnie
obowiązujących przepisów prawa, praw osób trzecich (w tym w szczególności
praw na dobrach niematerialnych), dóbr osobistych osób trzecich lub zasad
współżycia społecznego;
2) inne powtarzające się (co najmniej dwukrotne) naruszenie przez Klienta
postanowień niniejszego Regulaminu;
10. O zamiarze zablokowania Konta Użytkownika Klient zostanie powiadomiony na adres
poczty elektronicznej aktualnie zarejestrowany na Platformie. Zablokowanie Konta
Użytkownika zgodnie z postanowieniem ustępu poprzedzającego, oznacza rozwiązanie
umowy z Klientem o świadczenie usług drogą elektroniczną w trybie natychmiastowym.
1. SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIE UMOWY
1. Zamówienia można składać 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę, 7 dni w
tygodniu, z zastrzeżeniem ust 9.5 Regulaminu.
2. W celu złożenia Zamówienia tj. zawarcia umowy sprzedaży, umowy o dostęp do treści
cyfrowych lub umowy o świadczenie usług, Klient w pierwszym kroku powinien
wybrać Produkt i kliknąć znajdujący się przy nim przycisk „Dodaj do koszyka”. W
jednej transakcji Klient może dodać do Koszyka kilka Produktów.
3. W kolejnym kroku Klient poprzez wybranie ikony Koszyka może przejść bezpośrednio
do formularza Zamówienia lub najpierw do podsumowania zawartości Koszyka
umożliwiającego wprowadzenie modyfikacji do Zamówienia lub dodanie kodu
promocyjnego, a następnie do formularza Zamówienia.
4. Warunkiem niezbędnym do złożenia Zamówienia jest prawidłowe wypełnienie
formularza Zamówienia zawierającego dane płatności. Zamówienie z błędnie
wypełnionym formularzem może nie zostać zrealizowane.
5. Klient przed złożeniem Zamówienia zostaje poinformowany o głównych cechach
Produktu, łącznej cenie lub wynagrodzeniu za Produkt wraz z podatkami, opłatach za
transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach lub ich braku, a także
dostępnych formach płatności. Przed złożeniem Zamówienia Klient powinien
zapoznać się i zaakceptować treść niniejszego Regulaminu, co potwierdza poprzez
zaznaczenia odpowiedniego okna.
6. Po wypełnieniu formularza Zamówienia oraz wyborze formy płatności, Klient klika
przycisk “Kupuję i płacę”, co powoduje przekierowanie Klienta do strony
zewnętrznego dostawcy usług płatniczych, gdzie Klient dokonuje płatności.
7. Złożenie Zamówienia nie jest równoważne z zawarciem umowy sprzedaży lub umowy
o świadczenie usług, lecz stanowi złożenie oferty zawarcia takiej umowy.
8. Umowa zostaje zawarta w chwili przyjęcia Zamówienia do realizacji przez
Sprzedawcę, o czym Klient jest informowany poprzez wiadomość e-mail
potwierdzającą dokonanie zakupu Produktu Fizycznego lub Usługi.
9. Realizacja zamówienia rozpoczyna się w chwili zaksięgowania płatności na rachunku
bankowym Sprzedawcy bądź przez innego operatora płatności, przy czym w
przypadku usługi dostępu do Treści Cyfrowych dostęp udzielany jest niezwłocznie po
otrzymaniu płatności.
1. PŁATNOŚCI I DOSTAWA
1. Klient może dokonać płatności za zakupione Produkty poprzez skorzystanie z serwisu
PayU (w tym płatność kartą z PayU, raty PayU oraz BLIK)
2. Płatności są obsługiwane przez spółkę oraz spółkę PayU S.A., ul. Grunwaldzka 186,
60-166 Poznań.
3. Do każdego zakupu dokonanego przez Klienta dołączany jest dowód zakupu: paragon
lub faktura VAT przesyłany drogą elektroniczną.
4. Dostawa Produktów Fizycznych odbywa się za pośrednictwem kuriera Kurier Inpost
lub Paczkomaty Inpost na adres podany w formularzu Zamówienia według wyboru
Klienta.
5. Wysyłka Produktów fizycznych następuje niezwłocznie po otrzymaniu płatności, nie
później niż w terminie do 10 dni roboczych po otrzymaniu płatności. Dostawy są
realizowane na terytorium Unii Europejskiej. W przypadku dostawy poza granice
Rzeczypospolitej Polskiej, szczegóły dostawy, w tym jej koszty, są uzgadniane z
Klientem indywidualnie. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca w oddzielnej
wiadomości poinformuje Klienta o sposobie, koszcie i terminie dostawy. W takim
wypadku, do zawarcia umowy sprzedaży Produktu fizycznego dochodzi dopiero po
akceptacji ww. warunków przez Klienta.
1. DOSTĘP DO TREŚCI CYFROWYCH
1. Świadczenie polegające na odpłatnym udostępnieniu Treści Cyfrowych świadczona
jest za pośrednictwem Platformy przez określony w opisie Treści Cyfrowej okres
czasu. Dostęp do Treści Cyfrowych możliwy jest 24 (dwadzieścia cztery) godziny na
dobę, z zastrzeżeniem ust. 9.5 Regulaminu.
2. Dostęp do Treści Cyfrowych oferowany jest w pakietach lub pojedynczo.
3. Świadczenie dostarczania Treści Cyfrowych rozpoczyna się w momencie zawarcia
umowy zgodnie z ust. 5 niniejszego Regulaminu tzn. od tego momentu rozpoczyna
się bieg okresu, na który został wykupiony dostęp do Treści Cyfrowych.
4. Klient ma dostęp do wykupionych Treści Cyfrowych za pośrednictwem swojego Konta
Użytkownika w zakładce “Twoje kursy”.
5. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi będącemu konsumentem Treści
Cyfrowe zgodne z umową. Zgodność z umową ocenia się zgodnie z przepisami
ustawy o prawach konsumenta.
6. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową Treści Cyfrowych,
który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili.
Domniemywa się, że brak zgodności Treści Cyfrowych z umową, który ujawnił się
przed upływem roku od chwili dostarczenia Treści Cyfrowych, istniał w chwili ich
dostarczenia.
7. Jeżeli Treści Cyfrowe są niezgodne z umową, Klient będący konsumentem może
żądać doprowadzenia do ich zgodności z umową.
8. Jeżeli Treści Cyfrowe są niezgodne z umową, Klient będący konsumentem może
złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, gdy:
1) doprowadzenie do zgodności Treści Cyfrowych z umową jest niemożliwe albo
wymaga nadmiernych kosztów,
2) Sprzedawca nie doprowadził Treści Cyfrowych do zgodności z umową,
3) brak zgodności Treści Cyfrowych z umową występuje nadal, mimo że
Sprzedawca próbował doprowadzić Treści Cyfrowe do zgodności z umową,
4) brak zgodności Treści Cyfrowych z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia
odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środka ochrony
określonego w ust. 7.7 Regulaminu,
5) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie
doprowadzi on Treści Cyfrowych do zgodności z umową w rozsądnym czasie
lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta będącego konsumentem.
1. PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta Klient, który zawarł umowę na odległość
lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy
odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, składając
Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy poprzez wysyłkę pisma na adres:
Knopek sp. z o.o, ul. Jastrzębia 10, 05-420 Józefów, lub poprzez e-mail na adres
biuro@knopekpelnageba.pl. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie
oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć też na formularzu,
którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Ustawy o prawach konsumenta, dostępnym
na https://knopekpelnageba.pl/. W przypadku odstąpienia od Umowy, Umowę uważa
się za niezawartą.
2. W przypadku usługi „Lekcje Indywidualne” Klientowi będącemu konsumentem
zgodnie z art. 38 ust. 1 pkt 1) ustawy o prawach konsumenta nie przysługuje prawo
do odstąpienia od umowy, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i
uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem
świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo
odstąpienia od umowy.
3. Klientowi będącemu konsumentem zgodnie z art. 38 ust. 1 pkt. 13 Ustawy o prawach
konsumenta nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o dostarczanie treści
cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie
świadczenia rozpoczęło się za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został
poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez
przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a
przedsiębiorca przekazał konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy na trwałym
nośniku.
4. W razie odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży dotyczącej Produktu fizycznego
Klient zobowiązany jest zwrócić Produkt fizyczny najpóźniej w terminie 14 dni od dnia,
w którym od umowy odstąpił.
5. Sprzedawca gwarantuje zwrot ceny i kosztów uiszczonych przez Klienta, w tym
kosztów dostarczenia sprzedanych Produktów Klientowi. Klient ponosi bezpośrednie
koszty zwrotu Produktu.
6. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem
korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru,
cech i funkcjonowania rzeczy.
7. Wszelkie zwroty należności będą regulowane przez Sprzedawcę nie później niż w
terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, za pomocą
takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.
1. ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPRZEDAWCY
1. Sprzedawca nie bierze odpowiedzialności za niepoprawne wykonywanie ćwiczeń
prezentowanych w ramach Produktu fizycznego lub Treści Cyfrowych przez Klienta i
ich następstwa.
2. Przystępując do ćwiczeń i wykonywania zadań, o których mowa powyżej Klient
oświadcza, że jego stan zdrowia pozwala na wykonywanie proponowanej aktywności
fizycznej.
3. Ćwiczenia prezentowanych w ramach Produktu fizycznego lub Treści Cyfrowych nie
stanowią diagnozy lekarskiej. W przypadku występowania problemów zdrowotnych
Klient powinien skonsultować się z lekarzem przed przystąpieniem do zajęć i
wykonywania ćwiczeń.
4. Niewykonania lub nienależytego wykonania Usługi przez Sprzedawcę nie powodują
okoliczności niezależne od Sprzedawcy, w szczególności: (a) niesprawność sprzętu
należącego do Klienta, (b) ograniczenie lub zakłócenia w dostępie do sieci Internet
lub (c) inne zakłócenia w korzystaniu z Usługi wynikające z postępowania
sprzecznego z Regulaminem lub zaniechania Klienta.
5. Sprzedawca dokłada wszelkich starań by świadczone Usługi w ramach Platformy były
na najwyższym poziomie i były dostępne bez przerw, jednakże Sprzedawca zastrzega
prawo do czasowego zawieszenia dostępności Platformy w przypadku konieczności
przeprowadzenia niezbędnej konserwacji, przeglądu, wymiany sprzętu lub też w
związku z koniecznością modernizacji lub rozbudowy Platformy. W takiej sytuacji
Sprzedawca jest zobowiązany do poinformowania Klienta z odpowiednim
wyprzedzeniem poprzez umieszczenie stosownego komunikatu na Platformie.
1. REKLAMACJE
1. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania Usługi przez Sprzedawcę
lub nieprawidłowego obliczenia należności z tytułu świadczenia Usługi, Klient ma
prawo złożyć reklamację.
2. Reklamacje mogą być składane przez Klienta pisemnie na adres korespondencyjny
Sprzedawcy lub elektronicznie na adres biuro@knopekpelnageba.pl.
3. W reklamacji Klient powinien wskazać jej przedmiot, a także okoliczności
uzasadniające reklamację oraz przekazać dane umożliwiające kontakt z Klientem
(np.: imię i nazwisko, adres korespondencyjny, numer telefonu kontaktowego lub
adres poczty elektronicznej). Sprzedawca może zwrócić się do Klienta o podanie
dodatkowych informacji, niezbędnych do prawidłowego rozpatrzenia reklamacji.
4. Reklamacje będą rozpatrywane przez Sprzedawcę niezwłocznie, w terminie nie
dłuższym niż 14 dni od otrzymania reklamacji.
5. Brak udzielenia odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania
uważa się za jej uznanie.
6. W sytuacji, gdy reklamacja nie zawiera danych umożliwiających kontakt z Klientem,
Sprzedawca jest uprawniony do pozostawienia jej bez rozpatrzenia.
7. Klient, który zawarł z Sprzedawcą Umowę jako konsument, czyli osoba fizyczna
dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej
działalnością gospodarczą lub zawodową, może korzystać z pozasądowej możliwości
rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy internetowej
ODR Unii Europejskiej umożliwiającej składanie reklamacji i dochodzenie roszczeń
związanych ze wskazaną Umową, która to platforma ODR Unii Europejskiej znajduje
się na stronie: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
2. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Dane osobowe Klientów są przetwarzane przez Sprzedawcę jako administratora
danych osobowych.
2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu korzystania z
Platformy i usług oferowanych przez Sprzedawcę.
3. Sprzedawca stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne mające na celu
zapewnienie ochrony i bezpieczeństwa przekazywanych danych osobowych
Klientów.
4. Szczegółowe informacje dotyczące zasad i celów przetwarzania danych osobowych
znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies.
3. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
Wyłączne prawa do treści udostępnianych w ramach Platformy (Treści Cyfrowe, nazwa, logo, zdjęcia,
opisy, oprogramowanie, przykłady realizacji itd.), w tym wszelkie prawa własności intelektualnej,
przysługują Sprzedawcy lub podmiotom, z którymi Sprzedawca zawarł stosowne umowy lub od
których uzyskał stosowne zgody, chyba że w ramach Platformy jednoznacznie wskazano inaczej.
Zabronione jest jakiekolwiek kopiowanie lub dalsze rozpowszechnianie tych treści bez zgody
Sprzedawcy lub podmiotów, o których mowa powyżej, w tym przede wszystkim używanie ich do
jakichkolwiek celów handlowych lub marketingowych.
4. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. W trakcie korzystania z Portalu oraz korespondencji z Sprzedawcą zakazane jest
podawanie treści o charakterze bezprawnym.
2. Sprzedawca może w celach związanych z badaniem satysfakcji wysyłać na adres e-
mail Klientów komunikację z prośbą o wystawienie opinii (recenzji) lub wypełnienie
ankiety satysfakcji.
3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian Regulaminu z ważnych powodów, w
szczególności zmian przepisów prawa lub zmian technologicznych. Wszelkie zmiany
Regulaminu wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Sprzedawcę. Zamówienia
złożone przed datą wejścia w życie zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane
na podstawie postanowień obowiązujących w dniu złożenia Zamówienia.
4. Regulamin wchodzi w życie w dniu […] 2025 r.